Розвиток системи освіти вимагає від педагога пошуку нових технологій, методіві прийомів навчання та виховання. Але інноваційність не є самоціллю педагогічної діяльності.

Мета педагогічного пошуку полягає в оптимізації навчального процесу для забезпечення особливістю зорієнтованого підходу, спрямованого на те, щоб кожен учень став повноцінним творчим суб’єктом діяльності; пізнання спілкування. При цьому зростає роль учителя, який має забезпечити системний і колективний підхід у становленні школяра як особистості.

/Files/images/01.JPG/Files/images/02.JPG/Files/images/03.JPG/Files/images/04.JPG/Files/images/05.JPG/Files/images/06.JPG/Files/images/07.JPG/Files/images/08.JPG/Files/images/09.JPG/Files/images/10.JPG/Files/images/11.JPG/Files/images/12.JPG/Files/images/13.JPG/Files/images/14.JPG/Files/images/15.JPG/Files/images/16.JPG/Files/images/17.JPG/Files/images/18.JPG/Files/images/19.JPG/Files/images/20.JPG/Files/images/Слайд21.JPG/Files/images/Слайд22.JPG/Files/images/Слайд23.JPG/Files/images/Слайд24.JPG/Files/images/Слайд25.JPG/Files/images/Слайд26.JPG/Files/images/Слайд27.JPG/Files/images/Слайд28.JPG/Files/images/Слайд029.JPG/Files/images/Слайд030.JPG
/Files/images/Слайд31.JPG
/Files/images/Слайд32.JPG


/Files/images/Слайд58.JPG/Files/images/Слайд34.JPG
/Files/images/Слайд35.JPG
/Files/images/Слайд36.JPG


/Files/images/Слайд37.JPG
/Files/images/Слайд38.JPG
/Files/images/Слайд39.JPG
/Files/images/Слайд40.JPG
/Files/images/Слайд41.JPG
/Files/images/Слайд42.JPG
/Files/images/Слайд43.JPG
/Files/images/Слайд45.JPG
/Files/images/Слайд46.JPG
/Files/images/Слайд47.JPG
/Files/images/Слайд48.JPG
/Files/images/Слайд49.JPG
/Files/images/Слайд50.JPG
/Files/images/Слайд51.JPG
/Files/images/Слайд52.JPG
/Files/images/Слайд54.JPG
/Files/images/Слайд55.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1054