Тиждень інклюзивного навчання

/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/2 (2).jpg

Тиждень інклюзивного навчання

Відповідно до плану роботи школи на 2020/2021 н. р., з метою визначення найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі, з 01 грудня по 07 грудня 2020 року було проведено Тиждень інклюзивного навчання, присвячений просвітницькій роботі серед батьків, учнів, вчителів з метою впровадження інклюзивного навчання, ознайомлення із роботою команди психолого–педагогічного супроводу дітей з ООП. Тиждень був насичений різноманітними заходами.

Класний керівник 4-А класу, Мигалатюк Т. С., провела годину спілкування «Всі ми рівні-всі ми різні».


/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/1.jpg

/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/2.jpg


Пам’ятаймо: ми всі люди, всі мріємо бути щасливими, здоровими, всі проживаємо на цій землі. Кожен з нас може допомогти людям з особливими потребами бути щасливими. Треба тільки побачити в цих людях — людей, в цих дітях — дітей, адже вони такі ж, як і ми, тільки трішечки особливі.

У класах, де навчаються діти з ООП (6-А, 6-Б клас) була проведена година спілкування "Добро і милосердя в нас і поруч з нами", класні керівники Лакуста Н.О., Бобровська Ю. О.


/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/3.jpg

/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/4.jpg .

/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/5.jpg

/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/6.jpg


Доброта й милосердя були завжди притаманні нашому народові. Цілком природним вважалося допомогти нещасному, поділитися шматочком хліба з голодним, дати притулок бездомному, захистити старого і немічного.

Учні 6- Б, 6-А класів чуйні і привітні, допомагають один одному. Через рольові ігри, моделювання ситуацій із життя, діти вчились творити добро, боротися проти зла. У грі “Я скажу, а ти продовж,” шестикласники говорили про кожного учасника щось приємне й добре. Діти виконали тестування «Що означає бути добрим?». Учням сподобались вправи-ігри: «Галявина Доброти», «Сонечко», «Пʼять добрих слів». Шестикласники прослухали притчу про мудреця, взяли участь у інтерактивній грі " Розтули кулак" та створили пам’ятку добрих і корисних справ.


/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/7.jpg

/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/8.jpg


Давньогрецький філософ Платон стверджував: «Піклуючись про щастя інших, ми знаходимо своє щастя». Доброта — це коли люди допомагають одне одному, дарують усім можливість почуватися себе багатшими, щасливішими, упевненішими у житті.

Пам'ятаймо, що добро і милосердя в нас і поруч з нами. Тож будьмо доброзичливими, добрими та уважними у ставленні один до одного!

Вчителі, які є членами команди супроводу обговорили переваги інклюзивного навчання за круглим столом, висловили своє ставлення до інклюзивної освіти. Класні керівники Лакуста Н. О., Бобровська Ю. Д. поділилися своїми спостереженнями та досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Робота педагогічного колективу з учнями та батьками спрямована на формування толерантного ставлення до дітей, які мають певні індивідуальні особливості, з метою профілактики та попередження негативних явищ в шкільному колективі.


/Files/images/_2021/Dulyak/1_7_12_20/3 (2).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 141